loading...
❤ بازی - اس ام اس - آنلاین - هک - و... ❤
سرور کانتر استریک 1.6
http://files.undercover2.webnode.com.pt/200000007-8e99e8f940/cs_source_wall_(+tag).jpg

10.31.36.98:27005
~<[K]!NG>​ | Public Server
10.31.36.98:28000
Bax ZeUs | Public Server

سرور کانتر استریک 1.6 شهرستان گراش (قابل استفاده در همه ی شهر ها و کشور ها)

Counter-Strike 1.6 (Cheat Server)No SXE: 151.232.22.1:27015
Admin بازدید : 244 جمعه 1393/08/30 نظرات (0)

سلام به تمامی برو بچ پلی دوتا
تصمیم گرفتم بهترین و کاملترین آموزش Sf ایران رو براتون آماده کنم...
شایدم بشه گفت بهترین آموزش اس اف دنیا !

سلام به تمامی برو بچ پلی دوتا
تصمیم گرفتم بهترین و کاملترین آموزش Sf ایران رو براتون آماده کنم...
شایدم بشه گفت بهترین آموزش اس اف دنیا !
با نام و یاد خدا شروع میکنم:


مطابق با آخرین تغییرات مپ: v6.80c




مشخصات هیرو:

  • Affiliation: Scourge
  • Attack Animation: 0.5 / 0.54
  • Damage: 35 - 41
  • Casting Animation: 0.67 / 0.4
  • Armor: 1.8
  • Base Attack Time: 1.7
  • Movespeed: 305
  • Missile Speed: 1200
  • Attack Range: 500
  • Sight Range: 1800 / 800





Strength
15 + 2

Agility
20 + 2.9

Intelligence
18 + 2

نکات مثبت و منفی:

+ نکات مثبت:
اگه پا بگیره قوی ترین هیروی مپه!
آلتیمیت بسیار قوی ای داره!
72 تا مثبت دمیج داره.

- نکات منفی:
نیاز شدید به آیتم
گوشت به تمام معنا
نیاز به رفلکس بسیار بالا
کار کردن باهاش کار هر کسی نیست

داستان هیرو:

تنها راه دفاع سایه شیطان از خود ، دروغگویی در حملات بی نظیر خود است . بعد از هر قربانی که توسط او به قتل می رسد ، وی روح آنها را برای قوی تر کردن حملات خود با جادویی خاص به دام می اندازد . این قابلیت به او اجازه می دهد تا حملات سنگینی را وارد سازد . قدرت بی نهایت وحشت ارواح ، می تواند با احضار رواح و فرستادن آنها به اطراف ضربه قابل توجهی را به هر آن کس که نزدیک او شود ، وارد سازد و همه را کند نماید . قدرت بی نظیر سایه های ویرانگر ، باعث می شود او منطقه کوچکی را به نابودی بکشاند ، آن هم در سه فاصله متفاوت . حضور لرد سیاه ، باعث می شود دشمنان ، مجروح شوند و آرمور آنها کاهش یابد . به خاطر این قابلیت ها ، موقیعیت قرار گرفتن او در نبرد ها بیشترین اهمیت را دارد .

استراتژی بازی با این هیرو در مسابقات:
توضیح درباره آیتم و :

متن مخفي!
این رو بعنوان یک تجربه از خودم برای شما میگم اگر شما در مسابقات اس اف باشید به ساپورترتون باید بگید که بگیره نه بعدش شما یک عدد میخرید اگه هم دوستاتون همراهیتون نکردند میتونید خودتون مرغ رو بگیرید ولی هیچ آیتمی نیارید بعد از زدن 2 تا یونیت بلافاصله رو بیارید حالا باید توی لاین حسابی به یونیت ها حواستون باشه اصلاً نباید بلوک کنید تا یونیت ها برن برسن دم تاور حریف این یه مزیتی برای شما داره از اونجایی که شما دارید میتونید وقتی حریفتون سرش به یونیت گرم هست به راحتی به پاور آپ ها سر بزنید و باتل رو پر کنید یه روش دیگه هم هست اونم اینه که شما تند تند کویل بزنید و یونیت بگیرید و از استفاده کنید وقتی خالی شد بندازینش رو بعدش اینو ببرید بذارید بالای اون بلندی که روی پاور آپ هست وقتی پاور آپ در اومد با برش دارید با این روش هیچ وقت مجبور نمیشید برید بیس برای پر کردن هلس و مانا وقتی هم که لاینتون رو پوش دادید توی دقیقه 1:55 برید به جنگل و به یونیت ها اتک بدید سعی کنید وقتی دقیقه 2 میشه اون یونیت ها رو از جاشون بیرون بیارید با این روش وقتی اونا بیرون هستند یونیت جنگلی تازه ای از جاشون در میاد یعنی دوبرابر میشن پایان تمامی دقیقه ها همین کار رو بکنید خلاصه بعد از این که به طور مثال 10 بار این کار رو کردید میتونید برید و با زدن 3 کویل همه ی یونیت ها رو بگیرید و کم کم 1200 گلد از حریفاتون جلو بیوفتید.
وقتی هم میخوایید با آیتم بیارید باتلتون رو مصرف کنید و بندازید رو فلای بعدش ببرنش بیس تا دفعه ی بعدی که میاد پر باشه و نیازی به برگشت شما به بیس نباشه اگه چندین بار این کار رو انجام بدید بهش عادت میکنید و سختیش یادتون میره.


آیتم و :

متن مخفي!
توی اکثر کلن وار ها این دو آیتم رو میبندن البته میتونید بجای این دوتا هم ببندید ولی دلایل دیگه ای هم هست که در ادامه میگم چرا اینو نبندین. اول از همه رو بیارید چون هم توی گنگ به دردتون میخوره هم موقع فرار هم بخاطر اینکه در کلن وارها زیاد به هیروهای لول زن توجه میشه باید ببندید چون هیروی شما هیروی گوشتی هست و به راحتی از پا در میاد (مهمترین چیز بازی با اس اف اینه باید بخوری تا خورده نشی!)




یا ؟

متن مخفي!
مزایای :
به راحتی میشه باهاش فرار کرد
موقع گنک خیلی به درد میخوره
میتونید باهاش به چند تا از لول ها چنس بدید
خیلی اروزن هست

معایب :
با اتک کنسل میشه
آیتم ضد داره (رادیانس)
رفلکس بالایی برای گنک میخواد

مزایای :
بهتون مثبت دمیج و اتک اسپید میده
وقتی اینویزی هستید اتک بدید کیرتکال میوفته
وقتی اینویزی هستید سرعتتون بالاست
رفلکس چندانی نمیخواد

معایب:
آیتم به نسبت گرونی هست
آیتم ضد داره ( Gem - Dust - Ward)
لول ضد داره (6 بونتی و اسلاردار)
شما فقط لحظه ای در امان هستید که اینویزی هستید

همونطور که شاهد بودید هر دو هم مزایا دارند هم معایب (البته داشتن رفلکس بالا نباید برای شما معایب باشه چون اسمتون رو گذاشتید دوتابار) ولی معایب جبران ناپذیر هست اما معایب رو میتوان با خنثی کرد!


یا یا یا ؟

متن مخفي!
آیتم رو که اصلاً پیشنهاد نمیکنم چون از مپ 79 به بعد با اتک به کولدان میوفته
آیتم هم به دردتون نمیخوره پس بیخیالش شید
موند دوتا آیتم و که دو تا راه دارید یا اول رو بخرید بعد اینکه شاخ شدید بفروشینش و تبدیل به بکنید یا اینکه از اول یه بگیرید و بعد از شاخ شدن تبدیل به بکنید.



آیتم های رد شده در کلن وار:

آیتم های مورد نظر:


باید با این هیرو طوری به ساپورتر حریف اتک بدید که توی دومین یا سومین اتکتون بمیرن پس هر وقت این اتفاق افتاد بدونید آیتم بندیتون درست بوده.

خب تا حالا هر چی گفتم در مورد آیتم بوده حالا میریم سراغ نحوه ی بازی!

نحوه بازی در کلن وار:
باید هر 2 دقیقه یه بار به پاور آپ ها سر بزنید و برشون دارید وقتی پاور آپ برداشتین به نزدیک ترین محل برای کیل گرفتن برید و گنک کنید قبل از رفتن به گنک هیروهای حریف و هیروهای خودی رو چک بکنید که ببینید میتونید کیل بگیرید یا نه اگه نه باشه و برید کار بیهوده ای کردید. بعد از این که دقیقه 20 بازی رسید باید حداقل یه آیتم شاخ داشته باشید فارم رفتن هم یادتون نره!!
با این آیتم میتونید به راحتی همه ی یونیت ها رو ازان خودتون بکنید بعد از این که دقایق آخر بازی فرا رسید موقع اینه که شما هر آیتمی که مخصوص اول بازی هست رو بفروشید و آیتم شاخ بیارید (همون آیتم هایی که بالا بهتون گفتم)
اول بازی نباید با هیرو هایی که لولشون خیلی اذیت میکنه تک به تک درگیر شید سعی کنید به همراه دوستاتون اونا رو گنک کنید و کیل بگیرید و حریفتون ضعیف بمونه تا نتونه آخر بازی اذیتتون بکنه.
هیچوقت هیچوقت از ساپورتر تیم جدا نشید! اس اف بدون ساپورت = خیار! یه روش دیگه هم برای کلن وار هست اونم اینه که شما آیتم ببندید تا توی یه درگیری 2 بار 6 بکنید اگه اینی رو که گفتم عملی کنید رمپیج گرفتن براتون میشه مثل آب خوردن! البته باید یکی هم کنارتون باشه تا هی ماناتون رو رفرش کنه.
فکر کنم آموزش برای کل وار کافی باشه و میریم قسمت دیگه!

نحوه ی بازی در گارنا و گیم نت:
با این هیرو توی گارنا معمولاً آیتم میبندن و وقتی سریع شاخ شدن میارن تا هر کی جلوشون رسید با 2 کویل بزننش توی گارنا چون هرکی هرکی هست و کسی به فکر هیل دادن به شما نیست و براتون مرغ نمیخره شما باتل نگیرید آیتم بهترین آیتم برای شما در اول بازی هست و برای تامین ماناتون میتونید بگیرید و در حالت خاموش نگه دارید چون بیشتر مانا بهتون میده! توی گارنا نمیشه مثل روشی که تو بالا بهتون گفتم جنگل بزنید زد چون میان کار شما رو خراب میکنن و پولتون رو میدزدن! بهترین بوت در گارنا برای شما هست چون میتونید از لای یونیت ها عبور کنید و سرعت بگیرید تا در نهایت کیل بگیرید.. در گارنا نمیشه قول آیتم شد چون بازی زود تموم میشه برای همین بعد اون آیتم هایی که گفتم رو بیارید تا از هلس بی نیاز شید و در درگیریها خوب دوام بدید هیچوقت خودتون رو توی درگیری ها بخاطر هم تیمیتون به خطر نیاندازید چون معلوم نیست بعد از اون فحش تون بده یا لفت بده پس عاقلانه ترین راه اینه که خودتون باشید و خودتون و آیتم هایی بیارید که بتونید به تنهایی دوام بیارید توی درگیری های تیمی حضور داشته باشید اما نه مثل درگیری های کلن وار!! اکثر زمانتون توی جنگل باشه نه در لاین!! تا زود قوی شید و آیتم های شاخ بیارید.

نحوه ی بازی SF Vs SF:
بهترین آیتم برای اول بازی این هست:


بعد از خرید آیتم ها به لاین بروید و تا میتوانید دینای کنید و یونیت بگیرید اول بازی باید لول رو گرفته باشید و بعد از اون اولیت با لول خواهد بود به هیچ عنوان لول رو اول بازی نگیرید!
سعی کنید یونیت بگیرید اگر حریف شما بهتر از شما یونیت میگیرید شما آیتم رو بیارید تا مانای شما رو تامین کند و شما از طریق کویل زدن یونیت بگیرید تا عقب نیوفتید! همیشه نگاهتان به آیتم های حریف باشد اگه دیدید تانگو یا هلس نداره اذیتش کنید تا مجبور شه بک بده اگه نمیتونید اذیتش کنید بهترین راه زدن کویل 3 هست از اونجایی که رنجش خیلی بالاست به راحتی میشه اذیت کرد... بعد از گرفتن چند یونیت بلافاصله 3 آیتم رو به تبدیل کنید چون خیلی به دردتون میخوره! بعد برید سراغ یه کاملش نکنید اگه ضروری باشه ببندید چون هم اتک اضافی میده هم میتونید راحت باهاش فرار کنید هم میتونید راحت کیل بگیرید!
همین موقع هاست که شما باید دست به کار بشید بگیرید و در کنار تاور حریف (طوری که تاور نتونه ببینه) بکارید تا هیروی حریف رو بتونید ببینید!
مزیت این آیتم به اینه که یکم طول میکشه تا حریف بفهمه وارد کاشتید وقتی اون میره به تاریکی فکر میکنه شما اونو نمیبینید ولی با توجه به اینکه وارد دارید حرکت های اون رو میبینید و راحت میتونید کویل بزنید! اگه حریفتون هم گرفت نگران نباشید یه بگیرید و وارد هاش رو بزنید!
یکی از بهترین آیتم ها برای تک به تک هست اگه دیدید حریفتون زودتر از شما میاره شما از کارتون منصرف نشید و آیتم سایکلونتون رو بیارید چون با این کارتون آیتمش رو خنثی میکنید! یادتون باشه به هیچ وجه اولین نفر نباشید که سایکلون میزنه! چون وقتی سایکلون بزنید حریفتون میره بالا وقتی رسید پایین اون رو شما سایکلون میزنه و زیر پاتون 6 میکنه و انا لله و انا الیه راجعون! یکی از آیتم هایی که جلوی میتونید بیارید هست و انصافاً هم آیتم خوبی برای تک به تک هست اگه کار باهاش رو بلد باشید میتونید براحتی دووم بیارید و کیل بگیرید... بنده گاهی اوقات بازی رو فان میگیرم و جلوی سایکلون میبندم با این کار هم از 6 حریف میتونید فرار کنید هم حریفتون رفلکسش برای کنسل کردن 6 اش کم میشه و احتمال این که 6 رو به هوا بزنه زیاده! توی گیم نت هم دیدم جلوی سایکلون ببندند این روش رو هم امتحان کنید...!
شاخ ترین آیتمهای یک به یک و هستند اگه پولتون زیاد بود و خریده باشید یهو وسوسه نشید که تبدیل به بکنیدش چون کار خیلی ریسکی ای هست! همون بهترین آیتم هست ولی برای این دوتا آیتم آیتم ضد هم هست مقابل اکثراً میبندن و مقابل اکثراً میارن که اتک نخورن!
به هیچ وجه آیتم های اول بازی رو برای آخر بازی نگه ندارید ! چون کارایشون رو از دست میدن و شما نمیتونید باهاش اونجوری که میتونید شاخ بشید نمیشید!
اگه دیدید عقب هستید حتماً اینو ببندید
خیلی به دردتون میخوره و میتونید در آخر تبدیل به بکنیدش
این آیتم رو بنده رد میکنم زیاد دیدم از این ببندند ولی کارساز نبوده
هم یکی از ارزان ترین و شاخ ترین آیتم وسط بازی هست که در آخر بازی میتونید به تبدیلش کنید
این آیتم رو زیاد پیشنهاد میکنن ولی بنده اصلاً صلاح نمیبینم اگه یه بار امتحان کنید میفهمید چی دارم میگم
این آیتم اول بازی خیلی خوبه یه اترنال میزنی بعد 2 تا کویل ولی بدیش اینجاست که اگه حریفت رفلکسش بالا باشه به ضرر خودت تموم میشه
همونطور که تو بالا گفتم خیلی آیتم شاخی برای تک به تک هست
رو هم به هیچ وجه اول بازی نبندید آخر بازی فقط به دردتون میخوره
یکی از بهترین آیتم های آخر بازی هست!
از یه طرف لول 3 شما آرمور رو منفی میکنه از یه طرف هم این ... به این ترتیب هیروی حریف جلوی شما گوشت میشه!
هم در کنار و خیلی خوبه بخاطر اینکه اگه حریفتون بهتون بزنه و زیرتون 6 کنه و شما به طور کامل 6 رو بخورید اگه از این 3 آیتم درست استفاده کنید هیلتون بیشتر از حریفتون میشه به راحتی هم میتونید 6 کنید و کیل بگیرید!
رو اصلاً برای تک به تک توصیه نمیکنم چون با خرید یه وارد یا داست به فنا میرید
هم آیتم خوبیه و برای آخر بازی میبندنش مخصوصاً وقتی سنج کار میکنه خیلی به نفعتون هست
رو هم میبندن ولی من خوشم نمیاد از این چون بجای این آیتم، آیتم های بهتری میتونید ببندید
به هیچ وجه اینو نخرید چون پولتون رو هدر میدید مگر اینکه اینقدر پول داشته باشید که براتون مهم نباشه


اسکیل ها:

Shadowraze

متن مخفي!
نام این لول اصطلاحا کویل میباشد که سیاهی ای زیر پای دشمنانتان منفجر میشود وقتی این لول رو برای اولین بار میگیرید 3 تا لول به همین شکل در باکس اسکیل هاتون ظاهر میشه (که در پایین به توضیح آنها پرداخت خواهد شد) شما توسط کلید های z x c به ترتیب از چپ به راست رنج اش زیاد تر میشه. که هر کدوم 10 ثانیه کولدان داره و به ترتیب ۷۵/۱۵۰/۲۲۵/۳۰۰ Damage میده!



Coil 1 - hokey: Z

این اسکیل نزدیک ترین کویلی هست که شما میتونید بزنید و 200 تا رینج داره ، 10 ثانیه کولدان داره و به ترتیب ۷۵/۱۵۰/۲۲۵/۳۰۰ Damage میده!









Coil 2 - hokey: X

این اسکیل کویل وسط شما هست که شما میتونید بزنید و 450 تا رینج داره ، 10 ثانیه کولدان داره و به ترتیب ۷۵/۱۵۰/۲۲۵/۳۰۰ Damage میده!









Coil 3 - hokey: C

این اسکیل دور ترین کویلی هست که شما میتونید بزنید و 700 تا رینج داره ، 10 ثانیه کولدان داره و به ترتیب ۷۵/۱۵۰/۲۲۵/۳۰۰ Damage میده!









Necromastery

متن مخفي!
وقتی شما یه یونیت میکشید و یا دینای میکنید روح اون یونیت رو تسخیر میکنه و به عبارتی در اذای هر یونیت گرفتن یا دینای کردن 2 عدد مثبت دمیج به شما اضافه میکنه اما این دمیج اضافه کردن ها محدودیت داره 12/20/28/36 که به ترتیب با آپگرید کردن این لول تعداد گرفتن روح ها زیاد میشه که آخرش 36 هست به عبارتی 72 عدد مثبت دمیج! حالا در مورد کشتن هیرو ها هم اگه0/36 باشه و یک هیرو بکشید 13/36 میشه و اگه 2 تا هیرو بکشید 25/36 میشه و اگه 3 تا هیرو بکشید 36/36 میشه! تقریبا یک سوم روح ها رو بهتون میده. خب حالا اگه بمیرید نصف اون روح هایی که تسخیر کردید از بین میرن و باید دوباره اونا رو جمع آوری کنید.











Presence of the Dark Lord

متن مخفي!
وقتی این لول رو میگیرید به ترتیب تعداد 3/4/5/6 عدد از آرمور دشمن کم میشه
و با تمامی آیتم و لول هایی که آرمور کم میکنند سازگاری داره.







Requiem of Souls

متن مخفي!
لول 6 شما وابسته به 2 شماست! هر چقدر شما یونیت بگیرید یا زیاد دینای کنید 6 شما هم قوی تر میشه. وقتی شما 6 میکنید اون تعداد روح هایی که تسخیر کردید رو یه لحظه رها میکنه (البته نه برای همیشگی یعنی 0/36 نمیشه) تا به یونیت ها و هیرو های اطراف دمیج وارد کنه و 20% اسلو میکنه.حالا هیروی شما هر چقدر نردیک به دشمنانتون باشه زیادتر دمیج میزنه! هر یونیت در آپگرید اول 80 در آپگرید دوم 120 و آپگرید سوم 160 عدد دمیج وارد میکنه. وقتی هم که میمیرید حتی اگه 6 اتون تو کولدان باشه زده میشه اما با این تفاوت که مقدار دمیج نصف روح هایی رو که تسخیر کردید رو میده بدون شک این لول یکی از قوی ترین آلتمیت های دوتا هست! این لول دارای قابلیت Chaneling هست.











نحوه ی اسکیل گیری:



























و اما هیروهای ضد و یار:

هیرو های یار:


این ها بخاطر sutn و Bash ای که میدن


این ها هم تقریبا همون کارو میکنن ولی با این ها راحت تر میشه 6 زد



بهترین یار:

به دلیل لول 1 که به خوبی میتونه شما رو ساپورت کنه
بهتون مثبت دمیج میده، 6 میکنه و شما هم 6 میکنید و راحت تر لول میزنید.
اینم به خاطر لول انخ و هیل دهی و اسلو که راخت تر بتونید کویل بزنید از همه مهم تر 6 میکنه آرمور دشمن به صورت وحشتناک میاد پایین!
به دلیل تمامی لول هاش اما چون آیتم BKB یکی از آیتم های اصلی SF هست وقتی توی تیمتون این هیرو رو دارید دیگه لازم نیست ببندینش
به خاطر این که هم 1 میکنه و هم توسط 2 اش آرمور منفی میکنه شما هم که 3 اتون آرمور منفی میکنه که طبیعتاً خوبه اما چون این هیرو 3 اش به شما هم دمیج زنی میده و خودتون هم 72 تا مثبت دمیج دارید تیم حریف رو به راحتی میتونید با استفاده از لول های این هیرو و 6 به جای این هیرو از پا در بیارید
.

هیرو های ضد:


اکثر هیرو های انتلجنس اول بازی اذیتش میکنند (چون ضد این هیرو توی اول بازی زیاده همش رو ذکر نمیکنم)


اما اونایی که از طریق سایلنس میزنند:


اونایی هم که به خاطر اتک سنگین میزنند:


اونایی هم که از طریق stun و bash میزنند:


کابوس هیرو:
شارژ میکنه بدون این که کاری از شما بر بیاد مردید :دی

نحوه مقابله با این هیرو:

چون هیروی اسپیریت اتکر هست شما بلافاصله باید یکی از این دو آیتم رو بیارید:
و البته باید بگم که به نفعتون هست که رو تبدیل به بکنید
البته اگه از اول بازی هم به فکر بستن باشید خیلی راحت میشه از دستش در رفت و کیل گرفت!

فقط کافیه روتون 1 و 2 بکنه تا شما به ملکوت اعلا بپیوندید.

نحوه مقابله با این هیرو:

آیتم بهترین راه مقابله باهاش هست... سعی نکنید درگیری رو اون شروع کنه شما بوسیله اینویزی و دجر میتونید بپرید و بلافاصله بزنیدش!

یه راه دیگه هم براش هست.. میتونید بگیرید و لول 2 جناب تینکر رو نخورید البته باید رفلکستون بالا باشه که بتونید بهش چنس بدید.

توسط 6 اش نابودتون میکنه

نحوه مقابله با این هیرو:

جلوی این هیرو نه باید اترنال ببندید نه این که لول زن بکنید! فقط باید به فکر اتکر کردن باشید چون موفعی که روتون 6 میندازه

فقط میتونید اتک بدید... پس اگه اتکر کنید دوم کنار شما نمیاد آیتم
خوبه ولی چون دوم بعد از این که فهمید لینکن دارید

اول روتون 3 میزنه بعدش 6 میکنه ... در هر صورت اون موفق به زدن 6 میشه پس تنها راه چاره اتکر کردنه!

یکی از بزرگترین قاتل های این هیرو هست! که با تمامی لول هاش شما رو میزنه!

نحوه مقابله با این هیرو:

اکثراً جلوی اس اف این هیرو رو بر میدارن و میرن لاین وسط ! شما باید یونیت گیری و دینای کردنتون عالی باشه

تا بتونید سول جمع کنید ... چون اون نزدیک زدنه شما راحت تر میتونید بهش اتک بدید و اذیتش کنید پس اینقدر اذیتش کنید تا بک بده

همیشه توی لاین ها لا به لای یونیت ها باشید تا نتونه شما رو هوک بکنه من جلوی بوچر
میرم

تا دقیقه 30 هر چی آیتم داشته باشید یا هر کسی که باشید اگه روتون درست لول هاش رو بزنه میمیرید!

نحوه مقابله با این هیرو:

هیچ راه مقابله ای نداره

اصلاً نباید بهش نزدیک بشید فقط توی درگیری جمعی هست که میتونید ازش کیل بگیرید

کار سختی هم نیست .... فقط نباید 1ب1 باهاش درگیر شید سعی کنید درگیری رو شما اول شروع کنید

آیتم رو هم جلوی اکثر هیروهایی امثال این میبندن

بدترین هیرویی هست که جلوی اس اف توی لاینش باشه..

نحوه مقابله با این هیرو:

اگه این هیروی توی لاین جلتون هست با هیرو های یارتون هماهنگ باشید که سریع به لاین وسط جوین بدن

اسیر 1 اش نشید... هر وقت 1 میندازه درگیر نشید چون نه میتونید در برید نه میتونید بزنیدش...



آیتم بندی:

توی آیتم بندی اختلاف نظر وجود داره!
برای همین آیتم بندی رو 2 بار مینویسم:
اول بازی:
میتویند فقط بخرید و برید mid بعد چند ثانیه بخرید و استفادش کنید

یا



اواسط بازی:


نکات:

متن مخفي!
به دلیل این که سرعت و مثبت دمیج میده
چون مثبت دمیج تون میره بالا و اتک اسپیدتون هم باید بره بالا
معلومه به خاطر چی!
اگه لول زن بودن آیتم مفیدی هست.



یا



نکات:

متن مخفي!
جون اتکر نکردید پس باید هیلتون بره بالا و مثبت دمیج زیاد مهم نیست
برای زدن 6 بسیار مهمه اما رفلکس بالایی میخواد
چون وقتی بیلینک میکنید وسط 5 تا هیرو به این آیتم نیاز دارید
اگه لول زن بودن آیتم مفیدی هست.




اواخر بازی:


یا

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
˜”*°•.˜”*°• L u x e G a m e •°*”˜.•°*”˜

khanwars

 مهارت های استراتژیک خود را در دنیای قرون وسطایی این بازي استراتژي اثبات کنید. تنها بهترین های تا انتها دوام خواهند آورد....
 
جنگ خان ها یک بازي آنلاین رایگان است که بازیکنان را به دنیای قرون وسطی جاییکه درگیری، شهرت و پیروزی حرف اول را می زند می برد.
بازیکنان می توانند از بین 12 نژاد مختلف در بازی یکی را انتخاب نموده و مسیر پیروزی را دنبال نمایند.
وجود بیش از 23 یگان های جنگی، شوالیه و ماشین های محاصره قابلیت پیاده کردن صدها استراتژي مختلف را به بازیکنان می دهد.
 
این بازي اولین بازی فارسی زبان با داشتن نژاد پارس ها و یگان ویژه آرش کمانگیر است.
 
جنگ خان ها برنده بهترین بازي آنلاین جشنواره وب ایران به انتخاب کاربران در سال 92

347

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نرم افزار های مورد نیاز
    نرم افزار های مورد نیازبرای
     آنلاين بازي کردن کانتر 1.6
    image

    1.براي دانلود کانتر استرايک
     کليک کنيد.

    Download

    طريقه تهيه Patch Cs 1.6 :

    2.براي دانلود پچ اختصاصي Games5 کليک کنيد.

    Download

    طريقه تهيه Sxe-Injected :

    3.برای دانلود نسخه کاربر Sxe-Injected کليک کنيد.

    Download


    برای آموزش کامل
     کلیک کنید.
    اینجا

    آمار سایت
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 55
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 74
  • بازدید ماه : 1,067
  • بازدید سال : 4,061
  • بازدید کلی : 38,403
  • پیشواز های ایرانسل
    ❤❤❤❤❤❤❤❤
    ❤پیشوازشادمهر ایرانسل❤

    3312583پائیز

    3312582نگاه پنجره

    3312581نوائی قطعه 2

    3312580نوائی

    3312579خونه

    3312578غریبه

    3312577دل خوشی

    3312576دهاتی

    3312575دهاتی بیکلام

    ۲۲۱۷۴۱قفس

    ۲۲۱۷۶۱گل یاس

    ۲۲۱۷۴۲در بی نهایت شب 

    ۲۲۱۷۶۲حدیث مهربونی 

    ۲۲۱۷۶۹روح سبز

    ۲۲۱۷۵۸بی تابی

    ۲۲۱۷۶۸پل عاطفه

    ۲۲۱۷۵۶آرزوها

    ۲۲۱۷۶۶مسافر

    ۲۲۱۷۶۳هزار و یک شب

    ۲۲۱۷۶۵ مشق سکوت
    ❤❤❤❤❤❤❤❤
    ❤گروه اریان❤

    331541قاصدک

    331544اون روزا

    331546ای جاویدایران

    331540بی توباتو

    331545تب

    331542لحظه ها

    331543نگو

    331547هنوزبرام همونی

    ❤❤❤❤❤❤❤❤

    ❤مجیدیحیایی❤

    5515590 توهنوزعشق منی1

    5515591 توهنوزعشق منی2

    5515592وابسته

    5515593طاقت

    5515594اروم اروم

    5515595زیربارون

    5515596بی خوابی

    5515597میمیرم اگه نباشی

    ❤❤❤❤❤❤❤❤

    ❤امیرعلی❤

    5515631حریمت سرجاشه

    5515632حریمت سرجاشه2

    5515633خط ونشون

    ❤❤❤❤❤❤❤❤

    ❤مازیارفلاحی❤
    ٣٣١٢٧٧٦ دل‌ تنها
    ٣٣١٢٧٧٥ عادت عاشقی
    ٣٣١٢٧٧٤ ده و سی دقیقه

    ٣٣١٢٧٧٣ خداحافظ

    ٣٣١٢٧٨٠ طوقی
    ٣٣١٢٧٧٩ بانوی خیال
    ٣٣١٢٧٨٣ عمق احساس
    ٣٣١٢٧٨٢ فرض محال
    ٣٣١٢٧٨١ قلب یخی
    ٣٣١٢٧٧٢ رویای واقعی‌  

    3313736تصمیم
    ٣٣١٢٧٧١ دروغه
    ٣٣١٢٧٧٨ گریه
    ٣٣١٢٧٧٧ فرض محال ریمیکس

    ❤❤❤❤❤❤❤❤